Miten pitäisi suhtatua siihen, että mies käy kahvilla minulle tuntemattoman naisihmisen kanssa? Edellisen kerran minä olin mukana ja näin millainen nainen oli. Se hermostuneena kolisutteli sormustaan pöydälle, sillä oli lapsi ja se oli eronnut. Tämä oli vähän samannäköinen nainen, pikkuisen arka. Sillä oli seinällä paljon musiikkia, mikä viehättää miestä, joka on musiikkinörtti. Eniten ärsyttää, jos tämä minulle tuntematon naisihminen esittää mielipiteen, että ei ole hyvä ajatus muutta Helsinkiin, esittää sen ääneen ja mies uskoo sen. Facebookia enempää siitä naisesta ei löytynyt, joten en tiedä mitä se tekee tai puuhailee. En myöskään tiedä, mistä se on löytynyt. 

Enkä muuten edes kysy sitä. Sanotaan vaikka niin, että esitän välinpitämätöntä. Miehellä tuntuu olevan sen verran vähän ystäviä, että en viitsi yhdestäkään esittää epäileviä kysymyksiä. Olen tietenkin se ainoa, joka tahtoo "ottaa riesakseen" MS-tautia sairastavan miehen. Vähän minä sitä illalla mietin, että mitä olen tekemässä, mutta ei tätä nyt perumaankaan ruveta.