Kävipä jännästi. Minä tulin Tampereelle miehen luo kissan kanssa. Kissa tykkää olla Tampereella ja sillä riittää katseltavaa, kun ikkunan takana on lintuja. Kissa on oppinut pyytämään ruokaa, ensin se ojensi tassun, jotta saa minut antamaan ruokaa lähemmäs sen suuta, nyt se vain haroo kohto, mutta ei kosketa. Ofelia syö sormista. Mies on saanut takin, jossa lukee Shakespeare, se on sadetakki. 

Uskon, että joku taidejuttu joskus tapahtuu vaikka ollaan tämmöisiä. Minä opettaja, hän teatterin- ja draamantutkimusta opiskellut. Minä kirjoittaja, hän ohjaaja - harrastelijota ollaan.

Illalla kävi hassusti. Minä olin ajatellut millaista olisi seksi hänen kanssaan. Hän aamulla kertoi, että oli nähnyt kuinka oli villisti seksiä harrastanut naisen kanssa, jonkun vaan naisen kanssa. Tämähän on hyvä uutinen, koska hän aiemmin sanoi,e että on varmaan seksinsä harrastanut, että ei enää - ja kun se MS-tautikin on