Mitä pitäisi ajatella siitä, että mies on käynyt Tinderissä viime viikolla? Itse aion tavata Badoo-palvelussa tapaamaani miehen, josta tosin aion tehdä lehtijutun. Mitä todellakin pitäisi ajatella siitä, että Tinder-tili on avattu uudelleen? Itkemään en jää. Tosin, ihan tästä en alkaisi ottamaan omaa seuraavaa askeltani, minulla on mietittynä sellainenkin. Kovin olin tyyni, kun mies tämän uutisensa kertoi tässä kotini sohvalla. Mutta muuten olen kyllä järkyttynyt ja ihmettelen, että mitä? Ja tuntuu surulliselta, että loppuko tässä tulee. Sen kun menee, jos menee, mutta toivottavasti ei sitten pitkitä tätä liian pitkälle.

Ehkä en ole sellainen ihana kirjailijanalku, jona hän aluksi piti minua. Alanko nyt seurata suuren itseinhon vallassa, että mitä hän oikeasti tykkää minusta. Että tunteeko olevansa kanssani vain sen vuoski, ettei ollut parempia tullut tähän mennessä, mutta että voisi olla jossain parempiakin tarjolla. Olen ihan sillä hilkulla, että lopetetaanko sitten. Oma "seuraava askel" ei pidä sisällään sitä, että menisin tinderiin, minä olen joskus tavannut chatissa jonkun, joka on jäänyt, mutta voisi tulla takaisin elämääni. 

Mies ei edes kai ymmärrä, että tästä tuli "pieni" kriisi suhteeseemme. Jos minä sitten olen vaan joku hänelle, joku en kukaan. Että pitää vähentää viestejä siksi ajaksi, kun olemme eri paikkaunnilla. Sitli hän kyllä sanoo "rakas", mutta mitä se sana sitten hänelle tarkoittaa.