Mies tuli Tampereelta Helsinkiin. Ja oli aivan ihanan näköinen. Juuri sen näköinen mies, jollaisen kanssa tahdon olla. MS-taudista johtuva kävelyn huteruus oli vähäisempää kuin uuden vuoden aikaan, jolloin hän oli kaatunut portaissa ja satuttanut itsensä. Sellainen ihana teatterimies, minun ikäiseni mutta vähän nuoremman näköinen. Vietetään aina ihan tavallista arkea, käytiin ruokaostoksilla Kampin K-Citymarketissa ja siitä sitten metrolla Itä-Helsinkiin.

Tänään hän tuli jääkiekko-ottelun tauolla ihan liki minua sängyssä. Seksiä ei ole ollut 8.11.2017-21.2.2018, mutta nyt läheisyydessä oli kiva seksuaalinen virittyneisyys. Minä olen LIHAVA, lähes 120 kg painava. Miehellä on MS-taudin lisäksi diabetes. Hän on komea. Hän on juuri sitä mitä haluan. Ulkoisesti ja sisäisesti, opiskellut teatterin- ja draamatutkimusta yliopistossa. Minä en käytä alkoholia laisinkaan. Se loppui jo ennen kuin sain mielialalääkkeet kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön. Dramaattinen alkoholinkulutuksen lasku, lähes loppuminen alkoi kun olin kansalaisopiston lasten- ja nuorten teatteriryhmien opettaja 1992-1993. Se oli ennen kuin pääsin opiskelemaan yliopistoon. Se oli sen jälkeen kun olin ollut opiskelemassa kansanopiston näyttämötyönlinjalla.

TÄMÄ ON RAKKAUTTA!