No joo, lissää tarinaa seurustelukumppanin (Viita-akatemian käynyt kirjoittaja, mutta MS-tauti, ihana entinen teatterintekijäni) exästä - löysin siis heidän, hänen (Urkan toiminnanjoht.) sen Kuopiosta tulleen kaupunginteatterin näyttelijän tyttären, joka myös on teatterin- ja draamantutkimusta opiskelleen kihlasormuksen, joka oli jäänyt miespuoliselle seurustelijalle - olivat yhdessä (jopa) vuotta - Katri Käkeläinen. Löytyy lähes tuolla nimellä, mutta osoittaa "omaajaksi" (olen filosofi(an opiskelij ollut)) myös Katri K.:n pianonvirittäjä, joka ei siis tulevan avomieheni (planned-to-B in toukokuu 2019) antamaa sormusta ottanut, kun erosivat. Tämä "hänen-(entinen)-naisensa" oli kerran tehnyt niin, että oli riidellessä särkenyt tulevan avomieheni äidin antaman taloustavaran - oli kuitenkin sitten KIRPPUTORILTA löytänyt samanlaisen, joten mies oli leppynyt 

- ja varmaan äidille ei oltu kerrottu?

ETTÄ SITÄ MINÄ TÄSSÄ IHMETTELEN, ETTÄ VOIKO MIES RAKASTAA ENEMMÄN KUOPIOLAISTA (HELSINGISSÄ ASUVAA - MINNE MIESKIN MUUTTAA TOUKOKUUSSA) JA SIIS SAVOLAISTA NAISTA KUIN KARJALAISTA - NO YAH: POHJOIS-KARJALAISTA NAISTA? SILLÄ TOKI ON RAKASTETTU, EI MUUTEN OLE VOITU OLLA YHDESSÄ SITÄ 10 VUOTTA : - VAAN: TULIKO SITTEN MS-TAUTI JA SE SYY? ETTÄ OLIKO SE SITTEN SITTENKÄÄN RAKKAUTTA VAAN IHAN KÄYTÄNNÖLLSITÄ YHDESSÄ ELÄMISTÄ. MINUN MIES ON  "MINUN IHME" - MINULLE "JUMALAN-ANTAMA" JOS PUHUN KIELELLÄ MITÄ MIEHEN ÄITI YMMÄRTÄÄ, JOKA OLI ILAHTUNUT KUN SAI "RUKOUS-VASTAUKSEN" KOSKIEN POIKANSA AHDINKO - JA MIKSEN PUHUISI, SILLÄ OLEN TEOLOGIAA YLIOPISTOSSA OPISKELLUT. 

SEKAVAA ON JA CMX:ÄÄ KUUNTELEN. HAAGA-HELIAN KOULUUN ENSI VIIKOLLA TAAS.

Lisää ex-ästä: ISTUIN MIEHEN SÄNGYLLÄ, JOTA VOI KUTSUA "ALANGON SÄNGYKSI" - Johannes Alangon, JA MIES MINUA IHMEISSÄÄN KATSOI, KUN EN VANHASTA KUVASTA TUNNISTANUT HÄNEN ENTISTÄ KIHLATTUAAN, KOSKA KUVAN NÄIN ENSIMMÄISTÄ KERTAA. 

OLEN ITSE LIHAVA.


OLEN MIETTINYT, ONKO ENTINEN KIHLATTU OLLUT LIHAVA, KUN HE OVAT TAVANNEET. ONKO MIEHEN "TYYPPI" LIHAVA HENKILÖ? EI NÄYTTÄNYT Katri Käkeläinen, joka todellakin pisti Bannin Twitteriin sen takia, että jätin yhden viestin, jossa kerroin, että aina se keppi ei ole vanhuuden merkki, kun oli viesti, kun aikuisista oli ollut huvittavaa, kun lapset luulivat, että 40-vuotiailla henkilöillä on keppi. Miesystävällä, jolla on MS-tauti on keppi. Kävely on huteraa - joskus jaksaa enemmän joskus vähemmän. 

Ex-kihlattu on siis pistänyt menneeseen elämään - ja luo uraa!