Seksiä? Ei meillä ole ollut. Ei meillä kaivata sitä. Monta kertaa miehen kanssa ollessa on seksi ollut melkein turhaa, koska eivät ne ole saaneet minulle, kun olin nuori, orgasmia. Kun tulin 30-vuotiaaksi, katsoin televisiosta SEX AND THE CITY -sarjaa ja opettelemalla opettelin itsetyydytyksen.

Mutta tänään mies tuli minua ihan lähelle, kun menimme nukkumaan ja oli niin ihanan lämmin iholtaan. Miehen ongelma ei niinkään ole MS-tauti vaan se, että hän uskoo, että hänen peniksensä on niin pieni. Että 10 vuotta hänen kanssaan yhdessä ollut kihlattukin sieti sitä vain vaivoin. Hänellä on niin vahva ote. Se on niin maagista, kun hän pitää minua kädestä kiinni - silloin kun olemme kävelyllä tai tänään sohvalla - kun hän ottaa otteensa pois minusta niin minusta tuntuu kuin olisin ansaan jäänyt jänis, minua pelottaa olla yksin, vaikka hän istuu tai kävelee siinä ihan vieressäni. 

Oli meillä eräs tilanne. Menimme katsomaan hänen entisen ihastuksensa esiintymistä ja tämä lavarunoilija kysyi, että onko jollain parilla se olo kuin olisivat samalla aaltopituudella. Nostin käteni, sillä edellisenä iltana olin ajatellut nukkumaanmennessä, mitä seksuaalista tekisin hänelle. Ja hän kertoi aamulla nähneensä seksiunen. Mieheni ei nostanut kättä, mutta sanoi, että hän ei ollut ajatellut sillä tavalla. No, mutta jos nämä asiat osuvat hyvin yhteen, niin....