Kävipä hassusti. Miehellä on naisystävä, joka on erään ammattiteatterin toiminnanjohtaja. Kun vilkaisin googletusta hänestä, niin huomasin, että tämä kyseinen nainen oli blokannut minut twitter-tililtään. Ilmeisesti sen vuoksi, että hänen ystävänsä olivat "vitsinä" heittäneet hänelle, kuinka jotkut lapset ajattelevat, että ihminen on vanha, kun hänellä on keppi - vaikka tuo ihminen olisi vasta 40 - vuotias. Ja kas, minun miehelläni on se keppi, vaikka hän on vain jonkun verran yli 40 - vuotta. Kerroin tämän - ja pam: en pääse enää katsomaan kyseisen twitter - tilin sisältöä. 

Anteeksi, mutta minä en pidä siitä ihmisestä - ja yksi syy on se, että olin ymmärtävinäni, että tämä MS - tauti oli yksi syy siihen, ett miehellä ja tälle hänen exälleen oli tullut ero. 

Onhan tässä vielä sekin nähtävänä, että mitä miehen naispuoliset ystävät ajattelevat tästä seurustelusta. Miehellä on naispuolisia ystäviä, eikä se haittaa minua. Hän ei ole menossa kenenkään toisen naisen sänkyyn. Hän ei tule edes minun sänkyyni. Tai siis tulee, mutta vain nukkumaan, ymmärrättehän. Minun mieheni on lämmin ja rehellinen mies. Ja teatteri-ihminen, vaikkakin sairaseläkkeellä alle 50 - vuotiaana. 

Olen kirjoittanut tänään montaa blogia.